the rabbit with a green bow

Sonntag, 5. Januar 2014

Hamburg in December.

    Im Dezember Urlaub zu haben ist eine feine Sache! Ich habe einige Tage in Thüringen, Hamburg  
    und Kopenhagen verbracht.
    Und nein! Ich habe nicht nur gegessen, aber da ich am liebsten Essen fotografiere, habe ich das auch  
    getan.
    Es gab Suppe und selbst gemachte Pizza...
    ...und am nächsten Tag Frühstück mit spanischen polvorones <3
    Ich liebe das Schwein!

To have vacation in december is great! I love december so much, because of the lights and the general coziness. I spent some days an Thuringia, Hamburg and Copenhagen.

05.01.2014

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

© 2011 blogger.com   |   Layout: C. Reuter   |   Internetpräsenz: Th. Bosselmann
All texts and pictures are copyrighted and all rights to them are owned by Claudia Fickler and may not be reproduced, redistributed or used for commercial purposes without permission.